El divendres 23 de novembre, la Fundació va participar en el Workshops “Brechas y desafios en la actual colaboración empresa-escuela ante el reto de fomentar entre los más jóvenes las vocaciones científicas y de STEM (Ciencia, Tecnología, Ingeniería y Matemáticas)”
En el Workshops es va tenir ocasió de debatre amb diversos experts de l’administració pública, el sistema educatiu, institucions i teixit empresarial sobre l’estat actual de la col•laboració entre empreses i centres educatius així com identificar els principals reptes que actualment se’ns plantegen en aquest àmbit.
El Workshop va estar organitzat per InGenious amb la col•laboració de la Fundació Telefònica. InGenious és un organisme europeu de Coordinació d’Educació en Ciència, Tecnologia, Enginyeria i Matemàtiques, que aplega més de 40 participants de 16 països.