La propera setmana del 21 al 25 de maig, l’Associació Xarxa FP rebrà una delegació de professors d’informàtica provinents de Göteborg, Suècia, per tal de conèixer Xarxa FP i la realitat educativa de Barcelona. La Fundació BCN Formació Professional, amb la col·laboració de Xarxa FP, està treballant en el pla de treball que constarà, principalment, en la vista de la delegació sueca  a diferents centres d’FP, amb l’objectiu de compartir bones  pràctiques i experiències amb els homòlegs de la mateixa família professional de les tecnologies de la informació i la comunicació a Barcelona.