El 27 de setembre, a la Sala de la Comissió de Govern de l’AMB es va reunir la Comissió Executiva de la Taula de Formació i Ocupació en Logística de la qual a la Fundació en tenim la secretaria. Aquesta comissió obre una nova etapa amb una implicació més directa del món empresarial, amb la incorporació de SEAT i el Clúster Catalonia Logistics, i de l’àmbit municipal amb els ajuntaments de ST. Boi de Llobregat i Molins de Rei. De forma rotatòria també hi participa un centre d’FP, que ara és l’Institut de les Salines; i una universitat, que ara és l’Escola Universitària Mediterrani de Barcelona. A part dels membres fundadors: AMB, BCL, ICIL, CIMALSA i la mateixa Fundació.

La finalitat de la taula és contribuir a l’encaix de les necessitats del sector en termes de talent i formació per mitjà de la col·laboració pública privada, impulsant per generar oferta formativa especialitzada, augmentant el número coordinant mesures per augmentar el número d’empreses implicades en la dual, visibilitat el coneixement i el sector… entre altres.

Des de la comissió executiva es fan propostes a la plenària de la taula (integrada per representants del sector i el territori metropolità com ajuntaments, associacions i entitats del sector, empreses, centres de formació, agents socials i administracions competents) per parlar de les necessitats, potencials mesures i propostes d’interès pel sector.