La Fundació BCN FP assisteix a la presentació de les primeres accions impulsades per la Social Business City que va tenir lloc el dia 26 de gener al Palau de la Música de Barcelona.

La Social Business City Barcelona és un programa d’actuació de caire internacional, nascut de la mà del Professor Muhammad Yunus, Premi Nobel de la Pau 2006, l’objectiu del qual és transformar les necessitats socials de la ciutat mitjançant la promoció i el suport a l’emprenedoria social i les empreses socials.

Una  les accions de l’SBC Barcelona  que es va presentar  va ser la de Mònica Cañas guanyadora d’un premi a la 5a edició dels Premis FP Empren.

Els Premis FPemprèn són un reconeixement públic als millors projectes empresarials realitzats per estudiants de Formació Professional dels instituts i centres d’FP de Barcelona. La convocatòria pel curs 2015-2016 està oberta fins al 19 d’abril de 2016.