En el marc del projecte Aula Empresa, el passat 16 de desembre ha tingut lloc la sessió formativa Estratègies de màrqueting en un context firal, organitzada per la Fundació.
La sessió, realitzada per Enrique Shonberg, soci consultor d’Areaexport, s’ha adreçat al professorat del mòdul formatiu l’Empresa simulada del grau mitjà de Gestió Administrativa, amb l’objectiu d’apropar-los i nodrir-los de coneixement en base a les tendències i estratègies comercials i de màrqueting aplicades a les fires.
Des del projecte Aula Empresa de la Fundació, es dóna suport a les empreses simulades per a la participació a la 12a Fira Internacional d’Empreses Simulades, que tindrà lloc els propers 9, 10 i 11 de març del 2016.
La Fira és una de les poques ocasions que tenen els estudiants que “treballen” en les empreses simulades de la ciutat de trobar-se presencialment amb les altres empreses simulades, de negociar, de posar en joc les seves dots comercials, de persuasió, d’eficiència en presentar els seus productes, una ocasió per gaudir i compartir.

20151216 101151 20151216 105429