Sessió formativa Estratègies de màrqueting en un context firal
En el marc del projecte Aula Empresa, el passat 16 de desembre ha tingut lloc la sessió formativa Estratègies de màrqueting en un context firal, organitzada per la Fundació.
La sessió, realitzada per Enrique Shonberg, soci consultor d’Areaexport, s’ha adreçat al professorat del mòdul formatiu l’Empresa simulada del grau mitjà de Gestió Administrativa, amb l’objectiu d’apropar-los i nodrir-los de coneixement en base a les tendències i estratègies comercials i de màrqueting aplicades a les fires.
Des del projecte Aula Empresa de la Fundació, es dóna suport a les empreses simulades per a la participació a la 12a Fira Internacional d’Empreses Simulades, que tindrà lloc els propers9, 10 i 11 de març del 2016.
La Fira és una de les poques ocasions que tenen els estudiants que “treballen” en les empreses simulades de la ciutat de trobar-se presencialment amb les altres empreses simulades, de negociar, de posar en joc les seves dots comercials, de persuasió, d’eficiència en presentar els seus productes, una ocasió per gaudir i compartir.
Publicat el
Leave a Reply
Privacitat
Aquest lloc web utilitza cookies perquè puguem oferir-te la millor experiència d'usuari possible. La informació de les galetes s'emmagatzema al vostre navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu al nostre lloc web i ajudar el nostre equip a entendre quines seccions del lloc web us resulten més interessants i útils.
Cookies necessàries
Les cookies estrictament necessàries han d'estar activades en tot moment perquè puguem desar les vostres preferències per a la configuració de les galetes.
Cookies analítiques
Aquest lloc web fa servir Google Analytics per recopilar informació anònima, com ara el número de visitants al lloc i les pàgines més populars.
Mantenir aquesta galeta activada ens ajuda a millorar el nostre lloc web.
Please enable Strictly Necessary Cookies first so that we can save your preferences!