En el marc del Saló de l’Ensenyament, el divendres 20 de març a les 17h es farà una sessió informativa sobre l’adaptació curricular en bioinformàtica

– Dra. Ana Ripoll, Presidenta de Bioinformatics Barcelona (BIB)
– Representants de tres sectors estratègics de l’àmbit bioinformàtic:

•  Dr. Ignasi Belda, Director General d’Intelligent Pharma
  •  Dr. Àlex Sánchez, Cap de la Unitat d’Estadística i Bioinformàtica del Vall d’Hebron Institut de Recerca (VHIR)
  •  Dr. Juan Ramon González, Cap del Grup d’Investigació Bioinformàtica en Epidemiologia del Centre de Recerca en Epidemiologia Ambiental (CREAL).

– Clourà la sessió el Sr. Melcior Arcarons, Director General de Formació Professional IERE, Departament Ensenyament

Des de la Fundació BCN Formació Professional, conjuntament amb Bioinformàtics Barcelona (BIB), aposten per l’adaptació d’un nou cicle de formació professional de grau superior perquè pugui donar resposta a la demanda creixent del teixit econòmic i social tant de la ciutat de Barcelona com de la resta de Catalunya.