El proper 9 d’octubre tindrà lloc la inauguració de l’exposició del Projecte SAL de l’Escola d’Art del Treball, al carrer Banys Nous, nº11 de Barcelona.

El projecte SAL va ser un dels programes que van rebre ajut econòmic a través del  Pla de Mesures per al foment de la innovació en la formació pràctica de l’FP, de la Fundació BCN Formació Professional i que es va resoldre el 14 de març del 2012.

El Projecte SAL sorgeix de la col·laboració de la Universitat de Hangzhou CAA (China Academy of Art) amb el departament de joieria de l’Escola d’Art del Treball, per plantejar una experiència docent comuna, a partir d’una sèrie d’actuacions per arribar a una experiència professionalitzadora de l’àmbit artístic.

L’alumne assoleix formació en disseny i fabricació de joies amb la intenció final d’aprendre a fer la promoció de la seva pròpia obra a través de xarxes virtuals i d’espais expositius.

L’exposició, que es mantindrà fins al 4 de novembre, se centra en les diferents peces elaborades i ha estat organitzada per l’alumnat com a part de la seva formació en pràctiques, així com també, la difusió en xarxes virtuals de l’evolució del treball dut a terme, explicant el procés de creació de la joia fins al pas a pas tècnic de la seva fabricació.