Presentació de l’estudi Els sectors econòmics emergents i la formació professional a la Regió Metropolitana de Barcelona. Sector Indústries Alimentàries

El proper 13 de desembre, a les 12:30h, a l’Escola d’Hoteleria de Turisme de Barcelona es presentarà el 5è estudi d’una col·lecció d’informes sobre els sectors econòmics emergents a la Regió Metropolitana de Barcelona (RMB) que la Fundació BCN Formació Professional està realitzant des de l’any 2010. L’objectiu d’aquest estudi és analitzar l’encaix entre els continguts formatius que s’imparteixen en els cicles de la família de les Indústries Alimentàries en FP i les competències professionals requerides en el mercat i es proposa línies d’actuació en matèria de polítiques públiques per tal de resoldre les problemàtiques detectades.

Dinamitzarà la presentació amb una master class, el Sr. Isma Prados, cuiner i empresari, qui situarà la importància del sector i el recorregut que pot assolir a casa nostra.

Aquest acte està dirigit a empreses del sector de les indústries alimentàries i als centres d’FP que imparteixen cicles de la família d’aquesta família professional (en cas que sigui del vostre interès contacteu amb la Sra. Eva Ibáñez (eibanez@fundaciobcnfp.cat)

L’acte comptarà amb el regidor d’Educació i Universitats, Ilm. Sr. Gerard Ardanuy.

Al finalitzar la presentació es lliurarà un exemplar de l’estudi.

832  3-Presentacio-SSEE-industries-alimentaries 832  4-Presentacio-SSEE-industries-alimentaries 832  5-Presentacio-SSEE-industries-alimentaries
832  Invitacio-acte-Ind-Alimentaries 832  6-Presentacio-SSEE-industries-alimentaries