El 24 de gener a les 11h, a l’auditori de l’Av. Diagonal, 452 de la Cambra de Comerç de Barcelona es va portar a terme la presentació de les conclusions de l’estudi “FCT on plus. Avaluació de l’eficàcia de la Formació en Centres de Treball” als mitjans de comunicació. L’estudi descriu el moment pel que passen les pràctiques en empresa a l’FP i subratlla els factors que intervenen com a més importants en les estades d’estudiants a l’empresa. L’estudi ha estat encarregat al Grup d’Anàlisi de Polítiques Educatives i de Formació (GAPEF) del Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social de la UAB. L’acte comptarà amb la presència del president de la Cambra de Comerç, Excm. Sr. Miquel Valls, el regidor d’Educació i Universitats, Il·lm. Sr. Gerard Ardanuy i el president de la Fundació, Sr. Ramon Paredes. Es lliurarà un informe executiu de l’estudi a tots els assistents a l’acte. Per a més informació contactar amb la Sra. Eva Ibáñez a través del correu electrònic: eibanez@fundaciobcnfp.cat.