La Fundació BCN Formació Professional presentarà l’Anuari de la FP  2011, Mercat de treball i Formació Professional a Barcelona.

El proper dijous 15 de març, a las 11:00am, al CaixaForum, es presentarà el II Anuari de la Formació Professional de Barcelona. Aquesta publicació és pionera en el sentit que aglutina en una única publicació tots els indicadors disponibles relacionats amb el sistema d’FP amb mirada integrada així com una anàlisi exhaustiva del mercat laboral de Barcelona des de l’òptica de l’FP i comparada amb altres contextos territorials. L’acte serà presidit per l’alcalde de Barcelona, Sr. Xavier Trias, a qui acompanyaran el Regidor d’Educació i Universitats de l’Ajuntament de Barcelona i Vice-president del Consorci d’Educació de Barcelona, Sr. Gerard Ardanuy i el President de la Fundació BCN Formació Professional, Sr. Ramon Paredes.

L’accés a l’acte és per rigorosa invitació. En cas que sigui del vostre interès contacteu amb la Sra. Eva Ibàñez eibanez@fundaciobcnfp.cat