La Fundació BCN Formació Professional va presentar el proppassat 15 de març al CaixaForum la II edició de l’Anuari de la Formació Professional de Barcelona 2011, Mercat de treball i Formació Professional. La presentació de l’anuari, que va ser presidit per l’alcalde de Barcelona, Excm. Sr. Xavier Trias, a qui van acompanyar el regidor d’Educació i Universitats de l’Ajuntament de Barcelona i vice-president del Consorci d’Educació de Barcelona, Ilm. Sr. Gerard Ardanuy i el gerent de la Fundació BCN Formació Professional, Sr. Ricard Coma va ser presentat per l’investigador de la nostra Fundació Sr. Àngel Tarriño.És de destacar l’èxit d’assistència a la presentació de l’Anuari que va poder comptar amb una destacable presència de representants de l’ensenyament de la ciutat així com d’un important nombre de mitjans de comunicació. Se’n pot disposar de la presentació de l’anuari en format pdf a la pàgina web de la nostra Fundació.