La Regidoria de Comerç, Consum i Mercats de l’Ajuntament de Barcelona, impulsa tres nous PQPI de comerç, en el marc de la Mesura de Govern Pla 16-19, amb l’objectiu de reforçar el teixit econòmic de la ciutat, oferint formació amb competències del sector als joves d’entre 16 i 25 anys sense graduar en l’ESO.

Amb aquesta iniciativa, s’han ampliat en 51 places de comerç, l’oferta de PQPI  existent a la ciutat sumant un total de 517 places, que l’Ajuntament de Barcelona subvenciona en la modalitat de cofinançament, en 22 centres educatius privats i entitats socials dels 10 districtes de la ciutat.

Fruit de la col·laboració entre l’Ajuntament Barcelona i la Fundació BCN FP, ahir es van signar els convenis amb les 3 entitats que realitzen aquests 3 PQPI de comerç: Impulsem SCCL, Femarec SCCL i Acción 90 SRL.

Des de la Fundació BCN FP, felicitem a les tres entitats i encoratgem la seva valuosa tasca donant suport als joves i  lluitant contra el fracàs escolar.