La Fundació BCN Formació Professional, dintre del marc de la seva col·laboració amb el Consell de Treball Econòmic i Social de Catalunya (CTESC), està participant en l’estudi que aquesta institució està preparant sobre la situació de l’emprenedoria a Catalunya. Com a eina de treball compartida amb altres institucions públiques (convocades pel CTESC), s’ha establert un calendari de compareixences on es tracten temàtiques rellevants per a l’anàlisi al voltant de l’emprenedoria a Catalunya.

Així, a la compareixença del 2 d’octubre es va aprofundir en “La formació en emprenedoria” i es va comptar amb la participació de Josep Ibars (responsable de treball i participació al Consell Nacional de la Joventut de Catalunya), Albert Riba (cofundador de InPreneur) i Maria Batet (experta en emprenedoria).

De la mateixa manera, a la compareixença del 16 d’octubre es va aprofundir en “El procés d’emprendre” i es va comptar amb la participació de Albert Colomer (business angel i director executiu de la Fundació Privada per a la promoció de l’auto ocupació a Catalunya), Ismael Garcés (tècnic en assessorament d’emprenedors al Ajuntament de Castelldefels), Josep Maria Vallés (president de la Cooperativa Tarpuna) i Josep Carreras (president d’Omicron Lightning).