El projecte Empresa Simulada (Simulació d’Empreses amb Finalitats Educatives) de la Fundació BCN Formació Professional és un projecte d’innovació que busca complementar la formació amb un coneixement completament pràctic i potenciar les competències transversals de l’alumnat d’FP, per tal de facilitar la incorporació posterior al mercat laboral.

El termini per a la presentació de sol·licituds és fins dilluns 7 d’octubre i s’ha de fer a través d’aquest FORMULARI

La convocatòria s’adreça a tots els centres d’FP de Barcelona i la seva àrea metropolitana que imparteixen durant el curs 2024-25 algun dels cicles formatius de grau mitjà i/o de grau superior de les següents famílies professionals:

• Família Comerç i Màrqueting
  • Família Administració i Gestió

Els projectes hauran de ser executats en el curs acadèmic 2024-2025 i cada institut o centre podrà presentar una única sol·licitud.

Pots consultar les bases de la convocatòria i més informació a: https://www.fundaciobcnfp.cat/innovacio/empresa-simulada/