L’Ajuntament de Barcelona, a través de la Fundació BCN Formació Professional, amb la voluntat de sumar esforços per millorar l’èxit escolar a la ciutat, ha publicat una nova convocatòria d’ajuts per ampliar l’oferta de places de programes de formació i inserció.

Aquesta convocatòria té com a objecte donar suport, a través d’un ajut econòmic, en la modalitat de cofinançament, als centres educatius privats i entitats socials de la ciutat de Barcelona, autoritzats pel Departament d’Ensenyament per impartir Programes de formació i inserció el curs 2015-2016.

Els centres i entitats interessades en participar podeu consultar la convocatòria i descarregar-vos el formulari de sol·licitud des d’aquest ennlaç al web de la Fundacio.

El termini per presentar sol·licituds és del 8 fins al 17 de juliol de 2015.