A partir del 17 de juliol i fins al 21 estarà oberta la nova Convocatòria d’Ajuts de la Fundació BCN Formació Professional i l’Ajuntament de Barcelona per a impartir Programes de Formació i Inserció el curs 2017-2018, en el marc del Pla 16-19.

S’hi poden presentar centres educatius privats i entitats de Barcelona autoritzades pel Departament d’Ensenyament per impartir aquests Programes.

L’Ajuntament de Barcelona des del 2012 aposta per millorar l’èxit educatiu dels i les joves de 16 a 21 anys que no han graduat en l’ESO. Enguany aquesta nova convocatòria aposta per incrementar la quantía econòmica, amb un cofinançament que passa del 50% al 56% per a cada PFI, i per potenciar els programes flexibles i de qualitat, que ofereixin millores evidents en els programes de lluita contra l’abandonament escolar prematur, en la línia de programes de noves oportunitats.

Aconseguir que l’educació sigui un dret per a tothom al llarg de la vida, digna i de qualitat és una prioritat de la política educativa del Consistori.

imatges pdf  Convocatòria d’ajuts PFI 2017-2018

imatges pdf  Formulari de sol·licitud  PFI 2017-2018

El termini per presentar sol·licituds finalitza el dia 21 de juliol de 2017 a les 14h. Cal presentar la documentació a la seu de la Fundació BCN Formació Professional, Pl. Espanya 5, 1a planta, 08014 de Barcelona.