El dia 6 de juny es celebra l’acte de lliurament de diplomes als estudiants de formació professional del Cicle de Grau superior de Gestió del Transport en el Salí Internacional de la Logística 2012.
L’acte comptarà amb la presència del Sr. Ricard Font, Director general de Transports i Mobilitat, el Sr. Melcior Arcarons, Director general de Formació Professional, la Sra. Pilar Eslava, Tinenta d’alcalde de l’Ajuntament del Prat de Llobregat, el Sr. Josep Andreu president de l’Autoritat Portuària de Tarragona i la responsable de l’Àrea d’FP i empresa de la Fundació BCN Formació Professional, Sra. Montserrat Blanes.