L’Observatori participa al monogràfic d’Educaweb.

El passat dia 9 de juny de 2014, l’Observatori de la Fundació BCN Formació Professional, ha participat en el monogràfic d’Educaweb amb un interessant article de l’industria del mòbil vinculat amb l’ FP que està adreçat a analitzar la situació del mòbil com a sector emergent amb un article on s’analitza la situació d’aquest sector com a estratègic a la ciutat de Barcelona.

Dintre de l’article és fa especial referència al fet que la Fundació BCN Formació Professional des de l’any 2010, ve desenvolupant uns estudis on s’analitza la situació de determinats sectors considerats emergents i aquest 2014 justament s’apostarà per analitzar l’industria mòbil com a sectors emergents de la ciutat de Barcelona, ja que reuneix tots els requisits necessaris: és un sector estratègic per al territori, genera ocupació i s’espera que pugui generar encara més, la Formació Professional vinculada aquest sector cobreix gran part de les necessitats i l’oferta formativa està identificada i aglutinada en una sèrie de centres, especialitats i competències definides prèviament.

Llegir l’article.