La Fundació BCN Formació Professional va participar ahir com a ponent de la 1a sessió del programa ” La Vocació Professional dels fills” organitzada pel districte del coneixement Sarrià-Sant Gervasi, a les 19h a l’auditori del Col·legi Oficial de Metges de Barcelona (Passeig de la Bonanova, 47).

Sessió 1 – Sistema d’Educació Superior: estudis Universitaris i FP

Aquesta sessió anava dirigida a orientar als pares i mares del districte en l’actual sistema d’Educació Superior (Estudis Universitaris i FP), mostrant-los la varietat d’alternatives existents per als seus fills i les tendències de futur de les mateixes.

A part de les institucions del districte, la sessió va comptar amb la participació de dos ponents, el Dr. Josep Juan Moreso, president l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU Catalunya) i del Sr. Pere Ros, gerent de la Fundació BCN Formació Professional.

Aquesta és la primera de tres sessions dirigides als pares i mares d’alumnes d’ESO i Batxillerat amb l’objectiu d’oferir-los coneixements i eines per afrontar amb més seguretat l’etapa post-ESO i post-batxillerat, i ajudar als seus fills a orientar els seus estudis cap a la seva vocació professional

La Fundació BCN FP participa dins del projecte Disitricte del Coneixement a la Comissió Campus de Coneixement que agrupa tots els agents interessants en els projectes relacionats amb l’Edutainment (Educació i entreteniment) per transformar el districte en un veritable campus de coneixement.