Des de la Fundació, i en el marc de la Taula FP&Construcció 4.0 hem organitzat una jornada amb el Clúster de Construcció Industrialitzada de Catalunya (CCiC) i l’Escola del Treball, adreçada als i les docents de centres i entitats que imparteixen PFI i cicles formatius de les famílies d’Edificació i Obra, Fusta, Instal·lacions, Electricitat, Mecànica i Disseny.

La jornada FP & Construcció Industrialitzada ha tingut lloc el dijous 29 de juny de 2023 de 10 a12h a la Sala d’actes Carmelo Gómez de l’Institut Escola del Treball de Barcelona.

Des de la Fundació BCN Formació Professional hem presentat les bases del nou Estudi sectorial Construcció sostenible a l’AMB en clau d’FP que estem treballant des de l’Observatori i tot seguit s’ha presentat el Clúster Construcció Industrialitzada de Catalunya a càrrec de Pere Armora, president CCiC i d’Ignasi Pérez Arnal, vicepresident i CEO BIM Academy.