El 18 d’abril, de 9.30 a 13.15, tindrà lloc a la Casa Llotja de Mar la Jornada “El Talent com a motor econòmic” organitzada per la Cambra de Comerç. El futur de l’economia, de les empreses, passa per una òptima i innovadora gestió del talent. En una situació com la que vivim, la fuga / el malbaratament de talent suposa un llast impermissible per al creixement. Promoure el talent és invertir en el futur.
Conèixer les accions que des de diferents àmbits (empresarial, civil i educatiu) s’estan duent a terme, ens permetrà reflexionar, a través d’iniciatives innovadores, sobre què podem fer individual, empresarial o socialment i valorar si en l’actualitat disposem de les polítiques adequades tan educatives com de capital humà/recursos humans per fer-ne front a les necessitats futures.
Aquestes experiències singulars i innovadores, són l’aposta ferma que diferents entitats, empreses i organitzacions han fet per detectar, retenir i potenciar el talent necessari per esdevenir referents com a país, com a empresa i com a societat.
L’acte serà inaugurat per la Consellera d’Ensenyament, Hble Sra. Irene Rigau i la inscripció és gratuïta prèvia confirmació a 902 448 448 o a través www.cambrabcn.org