Ja estan obertes les inscripcions de l’Arts Lab Temporada Alta, un Concurs Internacional d’Idees de Negoci i Fòrum d’Inversió de la Indústria de les Arts Escèniques, impulsat per Seed&Click, plataforma en línia de col·laboració i cooperació.
Hi poden participar, entre altres, alumnes o exalumnes de diferents especialitats de Formació Professional, presentant una Idea de Negoci (sense tenir desenvolupat un pla d’empresa) o un projecte empresarial, aplicable a la indústria de les Arts Escèniques: des de producte, fins a Internet, aplicacions mòbils, basats en màrqueting, ticketing, monetització, serveis, desenvolupament, distribució, etc.

Un esdeveniment únic a Europa que té per objectiu captar nous talents amb la fi d’incentivar i donar suport als emprenedors que enfoquen les seves startups cap al teatre, la dança i el circ.

Per a més informació, consulteu les bases i la nota de premsa del concurs:
        Bases
        Nota de premsa