El 29 de novembre passat va tenir lloc la Gala de lliurament de premis “Emprendre amb Valors”, al Teatre Condal de Barcelona. La Gala, que s’emmarca dins del Projecte de Vida Professional, impulsat per  Barcelona Activa conjuntament amb el Consorci d’Educació de Barcelona i la Fundació BCN Formació Professional i amb el suport de FemCat, va comptar amb la periodista Tatiana Sisquella, conductora de l’acte, i amb Màrius Serra, escriptor i periodista, qui va ressaltar la importància d’emprendre per assolir els nostres somnis. L’acte també va comptar amb la 2a Tinent d’Alcalde de Barcelona, Il·lma. Sònia Recasens, el gerent del Consorci d’Educació de Barcelona, Sr. Manel Blasco i el gerent de la Fundació BCN FP, Sr. Ricard Coma, que al final de l’acte van lliurar els premis als projectes guanyadors, com als centres més participatius en el projecte.

835  premis-Emprendre-amb-valors-