El 5 de juny, va tenir lloc l’acte de lliurament de premis de la quarta edició del Concurs FPEMPRÈN en el marc del Biz Barcelona.

L’acte va estar presidit per l‘Il·lma. Sra. Sònia Recasens, Segona Tinent d’Alcalde, per  l’Ilm. Sr. Gerard Ardanuy, Regidor d’Educació i Universitats de l’Ajuntament de Barcelona, i pel Sr. Ramon Paredes, President de la Fundació BCN Formació Professional.

L’acte va comptar també amb la presència del Sr. Paul Kidd, director pedagògic de la Fundació Escola d’Emprenedors, el qual va dirigir unes paraules motivadores als joves emprenedors.

Els Premis FPemprèn tenen com a finalitat potenciar el reconeixement social, el prestigi i la qualitat de la Formació Professional de Barcelona, des del mateix treball dels estudiants a través dels projectes empresarials que realitzen els/les alumnes dels cicles formatius de grau superior de la ciutat.

Enguany, els guanyadors i finalistes de les tres categories de premis han estat:

•  Premi EmprenedorWAT’R PACK

Finalistes Premi Emprenedor: AGILE FOOD i SIRANY

• Premi Creativitat: ANIMOB INTERACTIVE
  • Premi Campus Energia: WAT’R PACK

Per a més informació, podeu accedir a l’article publicat a l’apartat PROJECTES d’aquesta web, així com veure la notícia publicada per l’Ajuntament de Barcelona.