El divendres 13 de juny es va presentar el Projecte FP on Board a les instal•lacions de MB’92 amb l’assistència de representants de 13 empreses interessades en col•laborar el curs 2014-15.
Es tracta d’un projecte, que es va endegar el curs passat, fruit de la col•laboració  entre la Fundació BCN Formació Professional amb Marina Barcelona 92, amb molt bons resultats, i que aquest any s’amplia a empreses del Clúster nàutic de Barcelona.
L’objectiu és apropar la Formació Professional de la ciutat al sector nàutic,  facilitant als alumnes d’FP la realització de les pràctiques curriculars obligatòries en empreses del sector amb la possibilitat, posterior a la finalització de les mateixes, de ser seleccionats per gaudir d’una beca de formació especialitzada atorgada per la Fundació BCN Formació Professional per un màxim de 6 mesos i suportada econòmicament per cadascuna de les empreses.
El sector de la nàutica, és un sector estratègic de la ciutat de Barcelona, amb un elevat potencial de creixement gràcies a l’impuls del Port de Barcelona, l’Ajuntament de Barcelona i el mateix Clúster nàutic, en el qual la FP té un paper clau en la formació i inserció dels joves qualificats de la ciutat.