Del 21 al 25 de maig, l’Associació Xarxa FP va rebre una delegació de tècnics informàtics provinents de la ciutat de Göteborg (Suècia) amb motiu d’un projecte d’intercanvi EXPROF-IT. El projecte té per objectiu compartir bones pràctiques i experiències amb els homòlegs de la mateixa família professional de les tecnologies de la informació i la comunicació.
La Fundació BCN Formació Professional i Xarxa FP varen oferir un programa de visites a centres educatius i institucions educatives i econòmiques de Barcelona, tals com: Institut Anna Gironella de Mundet, Institut Poble Nou, Escola Pia Balmes, Institut Obert de Catalunya, l’empresa SIGMA Gestión Universitaria, el Consell de Cambres de Comerç, el Consorci d’Educació de Barcelona (CEB) i l’Àrea de Tecnologies i Aprenentatge i Coneixements (TAC) del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.