La Fundació BCN FP va participar, el passat divendres 14 de febrer, al primer Networking breakfast, esdeveniment que pretén fomentar la relació entre els diferents agents acadèmics, sanitaris, empresarials vinculats al districte de Sarrià-Sant Gervasi, Districte del Coneixement.

En aquesta primera trobada es va presentar L’informe sobre l’Activitat econòmica del districte i es va donar a conèixer el projecte Gran Final espanyola de la Firts Lego League, que tindrà lloc a Barcelona el proper 23 de març, una competició internacional de construcció de robots que promou les vocacions científiques entre els joves de 10 a 16 anys.

Aquestes trobades, s’emmarquen dins de Barcelona Growth, l’estratègia de desenvolupament econòmic de la ciutat de Barcelona. La Fundació BCN FP, participa en tots els foros i projectes que a nivell de ciutat puguin afavorir i potenciar la Formació Professional.