Ja està disponible l’Anuari de la Formació Professional 2013: Mercat de Treball i Formació Professional a Barcelona, que va esser presentat el passat 25 de Març al Palau Macaya.

La presentació va estar realitzada per els responsables de l’Observatori de la Fundació BCN Formació Professional, la Sra. Montse Blanes directora de projectes, i el sr. Rogelio Pla, tècnic de l’Observatori.

En l’Anuari 2013, trobareu un recull i estudi dels principals indicadors de l’FP a Barcelona des de l’anàlisi de les dades del mercat de treball i la demanda de formació professional inicial i per a l’ocupació.

Tot ha estat possible gràcies a la col•laboració dels diferents departaments de la Generalitat de Catalunya com el Departament d’ Ensenyament, Departament d’ Empresa i ocupació, el Consorci per la Formació contínua de Catalunya, el Departament d’Economia i coneixement, el Consorci d’ Educació de Barcelona, el Consell General de Cambres de Catalunya, l’Ajuntament de Barcelona i com l’any passat del Departament de Benestar social i Família i l’empresa Infojobs, tot això juntament amb altres entitats que trobareu mencionades dins l’Anuari 2013.

L’acte va ser presidit pel regidor d’Educació i universitats de l’Ajuntament de Barcelona, Ilm. Sr. Gerard Ardanuy i va comptar amb diferents personalitats, com el Sr. Melcior Arcarons, Director General de FP del Departament d’Ensenyament de la Generalitat, Sr. Pere Fàbregas, Vicepresident de la Fundació, i el gerent el Sr. Pere Ros.