La Fundació va assistir a l’acte de celebració del primer aniversari de El Convent de Barcelona Activa, que va tenir lloc el 14 de desembre a les 17h a la Sala Mirador del Convent (plaça Pons i Clerch, 2, 1r pis), un equipament de referencia per a la recerca de feina i la millora professional de les persones joves de la ciutat de Barcelona.

L’acte va reunir les entitats col·laboradores per posar en comú les fites aconseguides i el futur de l’espai i de les polítiques d’ocupació, va comptar amb la presència de Raquel Gil, Regidora de Promoció Econòmica, Treball, Feminismes i Memòria Democràtica i de Javier Rodríguez, Comissionat de Polítiques d’Infància, Adolescència, Joventut i LGTBI ambdós de l’Ajuntament de Barcelona.

La benvinguda va ser a càrrec de Lorenzo Di Pietro, Director General de Barcelona Activa, i el balanç del primer any de l’equipament a càrrec de Carol Lorenzo, Directora d’Orientació i Mercat de Treball de Barcelona Activa. Es va comptar amb una taula rodona amb joves i entitats i en acabar es va seguir la festa al pati del centre cívic amb concerts i tallers lúdics.