Avui a les 9.30h al Saló de Cròniques de l’Ajuntament de Barcelona, el regidor d’Educació i Universitats ha presidit d’acte de signatura dels convenis dels Programes de Formació i Inserció pel curs 2014-2015 que imparteixen 7 centres educatius privats i 12 entitats socials de la ciutat, en el marc de la Mesura de govern Pla 16-19 que té com a objectiu prioritari reduir el fracàs escolar i l’abandonament prematur entre els joves de 16-21 anys que no han graduat en l’ESO.

Així mateix, s’ha fet balanç dels dos darrers anys de PQPI 2012-2014, a través dels quals un 67% dels joves que van finalitzar aquests programes s’han reincorporat al sistema educatiu o bé han trobat feina.

L’Ajuntament de Barcelona, recolza des del 2012 aquests programes de segona oportunitat a través del cofinançament dels PQPI/PFI i l’ampliació de l’oferta de places a la ciutat.

Excel·lent i lloable la tasca que realitzen aquest centres i entitats en la lluita contra el fracàs escolar i la recuperació de joves en risc d’exclusió.

PFI 2014 2015 Salo de Cent  Salo de croniques 2