El 18 de juny, a les 6 de la tarda, es celebrarà l’acte de clausura del projecte de la Salle Barceloneta (C. Balboa, 18-20) “Setmana tecnològica sobre el cotxe elèctric” que ha participat de la convocatòria del Pla de Mesures per a la innovació de la fundació d’enguany. L’acte serà presidit pel Regidor d’Educació i Universitats, Il•lm. Sr. Gerard Ardanuy. Prèviament, es portarà a terme un seminari sobre el cotxe elèctric en el que participaran empreses vinculades a aquest projecte de l’automòbil i professionals docents dels cicles formatius de les famílies implicades amb l’objectiu d’apropar les necessitats i les tendències que el cotxe elèctric demandarà en un futur a la FP.

Adjunt trobareu el programa del Seminari del Cotxe Elèctric i algunes de les presentacions que es van fer servir:

774  1-Imagen-026 774  2-Imagen-005 774  3-Imagen-010 774  4-Imagen-016 774  5-Imagen-012