Aquest mes de novembre la Fundació BCN Formació Professional inicia les sessions monogràfiques destinades a l’alumnat dels centres educatius de Barcelona ciutat.
El ProVP, promogut per Barcelona Activa, el Consorci d’Educació de Barcelona, la Fundació BCN Formació Professional i FemCat, promou la reflexió sobre el futur professional del jove, analitzant les seves preferències, interessos, vocacions i motivacions i la seva projecció en el mercat de treball i l’empresa. Dota al jove per tant, d’estímuls potents en la seva orientació acadèmica i professional, el seu Èxit Escolar i l’impulsa cap a una trajectòria professional d’èxit.