El 25 de maig va tenir lloc al Saló Daurat de la Casa Llotja de Mar, Pg. Isabel II, 1, de 9.00 a 14.00 hores. La jornada comptarà amb la presència del Sr. Joachim Dell, director del centre d’FP de Westerburg i del Sr. Juergen Hindenberg, director de l’Àrea d’FP de la Cambra de Comerç de Bonn, així com d’una representació d’empresaris alemanys, directors de centres d’FP de la ciutat i representants de la Cambra de Comerç de Barcelona per tal de propiciar un frondós debat sobre l’èxit de la formació dual, fortaleses i debilitats i l’aplicació a la nostra realitat. Aquesta jornada l’organitza la Fundació BCN Formació Professional, l’Associació XARXAR FP i la Cambra de Comerç.

A continuació trobareu tota la documentació que es va lliurar a la jornada, més les presentacions que es van projectar i el vídeo que va sortir al Telenotícies migdia i nit de TV3 el mateix dia:

767  1-Imagen-177 767  2-Imagen-243 767  3-24-0497 767  4-Imagen-312 767  invitacio-jornada-sistema-dual-web