Els passats 22 i 23 de març es va celebrar a la ciutat membre de Munich (Alemanya) l’Assemblea General anual de l’Associació de ciutats europees XARXA FP amb la participació de les 24 ciutats membres de l’associació.
L’assemblea va comptar amb la presència del Regidor d’Educació i Universitats, Ilm. Sr. Gerard Ardanuy en representació de Barcelona qui va destacar el paper clau de Xarxa FP en la promoció de la qualitat i internacionalització de la formació professional per permetre la mobilitat de l’alumnat i professorat d’FP entre les ciutats membres.
Entre el molts temes treballats en relació a la gestió de la xarxa, destaca la incorporació de 3 noves ciutats, que van presentar llurs projectes davant d’una platea internacional d’assemblearis. Les 3 noves ciutats XARXA són: Breda (Països Baixos) i Reus (Catalunya) i Alcoi (País Valencià).
Per altra banda, Barcelona va ser escollida com a seu de la propera assemblea general de l’entitat, que tindrà lloc durant el primer trimestre de l’any 2013. El Regidor va agrair el suport de totes les ciutats membres a favor de la candidatura.