La Fundació BCN Formació Professional ha participat en la visita a Guipúscoa, impulsada pel projecte Riera de Caldes i4.0, per conèixer l’Institut de Màquina i Eina (IMH), centre integral d’FP que ofereix formació especialitzada en Fabricació Avançada i serveis d’innovació a les empreses, el Centre CIFP Usurbilgo centre integral d’FP punter en Energia i Aigua i Tknika centre de referència internacional d’ FP en recerca i innovació aplicada mitjançant la vigilància tecnològica-metodològíca, la selecció i desenvolupament de projectes i la transferència de coneixement als centres d’FP i a les Pimes.

El viatge va comptar amb una delegació de 23 persones representants de l’Ajuntament de Santa Perpetua de Mogoda, Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Sabadell, Centre Metal·lúrgic, Fundació CIM, Instituts d’FP Palau Ausit, Institut Manuel Hugué, Institut Estela Ibèrica, DGFP del Dep. d’Ensenyament i la Fundació BCN Formació Professional.

Tenim molts reptes a assolir i bons exemples a seguir per potenciar l’FP i4.0, atreure talent i fomentar vocacions industrials.

Tknika grup 1