La Fundació BCN Formació Professional participa en la primera sessió de co-creació d’un nou Ateneu de Fabricació digital a la ciutat al districte de Nou Barris. En la mateixa sessió es va convidar a pariticpar a centres d’FP com ara l’ Institut Escola del Treball, Bemen 3, Institut Anna Gironella de Mundet i DEIÀ Escola d’art i superior de Disseny del mateix districte.

Es tracta d’analitzar de manera col·laborativa els reptes i oportunitats del nou espai i dissenyar-lo col·lectivament entre empreses, escoles, centres d’FP, associacions empresarials i ciutadania per tal de donar-li una vessant d’ús social i educatiu.

Els Ateneus de Fabricació digital són una bona eina per fomentar vocacions STEAM i industrials entre els i les joves de la ciutat.