El dia 5 d’octubre, al Saló de Cent de l’Ajuntament de Barcelona, va tenir lloc el plenari del CESB-Consell Econòmic i Social de Barcelona. Va donar la benvinguda, en nom de l’alcalde de Barcelona, Raquel Gil, regidora de Promoció Econòmica i Ocupació. Durant l’acte es va presentar la Memòria socioeconòmica de Barcelona 2020-2022 del Consell Econòmic i Social de Barcelona, a càrrec del Sr. Carles Puig de Travy, Degà del Col·legi d’Economistes de Catalunya i la Sra. Aurora Huerga, en nom de la comissió executiva del CESB.

La Sra. Maria Nogué, secretaria del Consell, va fer un resum dels treballs realitzats i els treballs en curs del 2023. I el President, Sr. Francesc Castellana va parlar del context socioeconòmic actual i exposar les línies de treball del Consell Econòmic i Social de Barcelona per l’any 2024. També es va acomiadar de la presidència del CESB.

Des de la Fundació volem agrair al Sr. Castellana tota la col.laboració durant el seu mandat; i desitjar-li tota la sort en aquesta nova etapa.

Seguidament es va comptar amb les valoracions dels agents socials i amb un torn obert de paraules.