El TV3i el canal 3/24 es van fer ressò dissabte passat als seus informatius de les necessitats de perfils professionals en FP industrial a les empreses.

Arran de les Jornades Internacionals en FP industrial, impulsades per la Fundació BCN FP, s’està treballant per fomentar les vocacions industrials i promoure sinèrgies entre empreses, centres d’FP , centres tecnològics… a través de la Taula sectorial de fabricació mecànica de Barcelona.

En aquest reportatge intervé la Fundació BCN FP, Salesians de Sarrià, ADECAT, Consell Català de Formació Professional, entre d’altre agents implicats en l’FP industrial.