El passat 14 d’abril, en el marc del projecte Aula Empresa, ha tingut lloc, a l’Institut Vall d’Hebron, el Meeting Point Barcelona 2015, un espai de trobada d’empreses simulades dels centres de formació professional de la ciutat.

L’acte, inaugurat per Pere Ros, gerent de la Fundació BCN Formació Professional, Miquel-Muç Vall, gerent de la Fundació Inform i Encarna Medina, directora de l’Institut Vall d’Hebron, ha comptat amb un total de 10 empreses simulades corresponents a 9 centres d’FP de la ciutat i un nombre aproximat de 250 alumnes, els quals han demostrat els seus aprenentatges en negociació i establiment de relacions comercials.

La simulació d’empreses apropa els estudiants a la realitat que es trobaran en el futur  en el món laboral, reproduint de forma molt versemblant els circuits, procediments i relacions que l’empresa real desenvolupa habitualment.

El Meeting Point és una de les poques ocasions que tenen els estudiants que “treballen” en les empreses simulades de la ciutat, juntament amb les Fires, de trobar-se presencialment amb les altres empreses simulades, de negociar, de posar en joc les seves dots comercials, de persuasió, d’eficiència en presentar els seus productes, una ocasió per gaudir i compartir.

Pràctica, treball per projectes, formació i avaluació per competències, internacionalització i  qualitat, són paraules clau d’aquest projecte.

Més informació:
Vídeo divulgatiu Programa SEFED- Aula Empresa realitzat per la Fundació BCN Formació Professional
– Vídeo realitzat per l’empresa simulada Llibres i Revistes EDB, dels Salesians de Sarrià