La Fundació BCN Formació Professional ha rebut el Premi Alianza, convocat per la Fundació Bertelsmann i el CEOE en la categoria organització pel Projecte FP Dual a l’Ajuntament de Barcelona.

Gestionem el projecte d’FP dual de l’Ajuntament de Barcelona amb:

• Elevada inversió (7,3M€)
  • Dimensió i impacte (+ de 2.300 becaris/es en 10 anys, cada any incorpora uns 300 alumnes en Dual)
  • Clara aposta i consolidació (+ de 10 anys)
  • Lideratge en la implementació de la dual a l’Administració pública.
  • Tipus transferència de coneixement; actualment uns 149 municipis de Catalunya compten amb estudiants amb Dual.
  • Implicació en multitud d’àrees, serveis i instituts de l’ajuntament, així com amb diferents organitzacions de l’àmbit municipal.

El projecte compta amb una comissió de seguiment formada per representants de l’Ajuntament, el Consorci d’Educació de Barcelona, Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya i la Fundació Barcelona FP.

La Gala dels VIII Premis Alianza para FP Dual es va celebrar a Madrid el 20 de juny i van recollir el guardó Neus Pons, directora-gerent de la Fundació BCN FP, i Javier Pascual, responsable de la Gerència de Persones, Organització i Administració Electrònica de l’Ajuntament de Barcelona.

L’objectiu del Premi és reconèixer el compromís de l’FP a Espanya i atorgar visibilitat a les bones practiques i agents involucrats, amb l’objectiu de conscienciar al teixit productiu, als centres educatius, a les organitzacions i a la societat en general de la necessitat d’impulsar una FP Dual de qualitat.

Moltes gràcies a totes les persones que ho heu fet possible!