Per segon any consecutiu, l‘Institut Moisès Broggi, amb el suport de la Fundació BCN Formació Professional, organitza la II Jornada Sanitària, dirigida principalment a professionals del sector i a estudiants de Formació Professional dels cicles formatius de Cures Auxiliars d’Infermeria, Emergències Sanitàries i Imatge per al Diagnòstic, i amb la qual enguany es posa l’èmfasi en l’atenció a la gent gran com a eix transversal dels tres cicles implicats.

L’objectiu de la jornada és complementar la formació, tant dels estudiants com dels professionals, i fomentar l’esperit de formació contínua i la millora de la qualitat assistencial.

L’acte tindrà lloc a l‘Insitut Moisès Broggi (C. Sant Quintí, 32-50, 08041 Barcelona), el proper dimecres 2 d’abril, de 9 a 13:15 hores.

Per a més informació, consulteu el programa de la jornada.