L’Ajuntament de Barcelona, a través de la Fundació BCN Formació Professional, fa pública la resolució de les sol·licituds aprovades per impartir Programes de Qualificació Professional Inicial durant el curs acadèmic 2013-2014.

En aquesta convocatòria han participat 22 centres educatius privats i entitats socials de la ciutat de Barcelona els quals han presentat un total de 36 sol·licituds. S’adjunta la relació dels 28 grups subvencionats, així com la llista dels PQPI en reserva.

Els centres i entitats beneficiàries hauran de presentar la documentació detallada en la base 11 de la convocatòria abans del dia 18 d’octubre de 2013.

Els documents a descarregar de la web estaran disponibles a partir del dia 30 de setembre de 2013.

Per a qualsevol dubte podeu enviar un correu a pqpi@fundaciobcnfp.cat