Marina Barcelona 92 i la Fundació BCN FP han iniciat una col·laboració per apropar el sector de la nàutica a la Formació Professional de la ciutat.

MB92 agrupa més de 40 companyies dedicades en exclusiva a la reparació i manteniment de iots de 35 a 165 metres d’eslora i és líder mundial en reparació, manteniment i transformació de grans iots (maintenance, refit & repair). Disposa de 76.000 metres quadrats d’instal·lacions equipades amb la tecnologia més avançada i un equip de més de 400 professionals i tècnics qualificats.

A través de la Fundació BCN FP, els alumnes d’FP prèviament seleccionats dels instituts de Barcelona podran realitzar les seves pràctiques en algunes d’aquestes empreses i posteriorment gaudir d’una beca de formació.

El nou clúster Nàutic de Barcelona consolidarà a la capital catalana com a referent internacional de la Nàutica al Mediterrani i al món, i serà un pol d’atracció de talent qualificat on els graduats d’FP també tenen el seu espai i un futur prometedor.

Notícia Atmosferis