L’Estudi FCT on plus es va presentar a les jornades sobre el procés d’aprenentatge en l’empresa que es van realitzar a Johannesburg (Sud Àfrica).

Les conclusions de l’estudi encarregat des de la Fundació BCN Formació Professional a l’equip de recerca i innovació Grup d’Anàlisi de Polítiques Educatives i de Formació (GAPEF) del Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social de la UAB  es van  presentar a la conferència internacional “Apprenticeship in a Globalised World: Premises, Promises and Pitfalls” el passat 23 i 24 d’abril  al Wits Professional Development Hub (PDH) de Johannesburg.

La Dra. Pilar Pineda i la investigadora Anna Ciraso van presentar la comunicació a la II taula de treball sobre les oportunitats d’aprenentatge informal que es generen en els llocs de treball. Concretament, l’equip de recerca van exposar els factors d’eficiència en les pràctiques a l’empresa del sistema actual de formació professional, entre els quals  destaca la importància de la implicació del tutor de l’empresa en el procés d’aprenentatge.