La Fundació BCN FP, en el marc del Projecte Beca-Empresa, ha signat un conveni amb l’Institut d’Investigació en Ciències de la Salut Germans Trias i Pujol que ha permès a 6 estudiants de l’Institut La Guineueta (5 de CGFS de Laboratori de Diagnosi Clínic i 1de CFGM de Sistemes Microinformàtics i Xarxes) gaudir d’una beca de formació de sis mesos en aquesta institució de reconegut prestigi en la recerca biomèdica.

La Fundació Institut d’Investigació en Ciències de la Salut Germans Trias i Pujol desenvolupa la seva activitat de recerca en 5 grans àrees:

•   Infecto-Immuno-Inflamació
  •   Càncer
  •   Tecnologies aplicades a la Biomedicina (biotecnologia, bioenginyeria, bioinformàtica)
  •   Epidemiologia Clínica i Molecular, Salut Pública i Salut internacional
  •   Innovació clínica i serveis sanitaris.

Aquesta col·laboració és una excel·lent oportunitat per aquests alumnes i apropa els estudiants d’FP al món de la recerca, participant en projectes d’investigació amb grups de recerca i plataformes tecnològiques, en un dels centres de recerca punters del nostre país.

IGTP beca empresa