SIGMA Gestión Universitaria AIE, empresa col·laboradora de la Fundació BCN FP, ha estat seleccionada al Premi Cambra 2013 a la Responsabilitat Social Corporativa; per l’impuls del projecte Learning Center.

El centre d’aprenentatge especialitzat en les TIC està orientat a afavorir les pràctiques d’alumnes de Formació Professional i complementar la seva formació en l’àmbit de les noves tecnologies de la informació i la comunicació amb el desenvolupament de noves eines tecnològiques d’alt valor afegit i aplicabilitat en l’àmbit educatiu i universitari i afavorint la seva inserció laboral.

La Cambra de Comerç i Indústria de Terrassa lliurarà els guardons dels Premis Cambra 2013 a les empreses guanyadores en el marc d’un acte que tindrà lloc el proper mes de juny.

SIGMA Gestió Universitària