La Fundació Gas Natural Fenosa organitza un seminari sobre L’eficiència energètica en la rehabilitació d’edificis, el proper dia 7 de maig a l’Auditori de la seva seu social, a la Plaça del Gas 1 de Barcelona.

El Seminari presentarà un estudi encarregat per la Fundació Gas Natural Fenosa sobre les millors actuacions que poden realitzar-se al respecte, des d’un punt de vista d’anàlisi cost – benefici energètic, econòmic i ambiental. També es donaran indicació concretes de millora en els terrenys de l’envolvent de l’edifici, les seves instal·lacions energètiques i la seva gestió.

Una ocasió magnífica per conèixer en detall les millors tecnologies de la rehabilitació. S’hi presentarà, a més, el nou llibre de la Fundació. La participació és gratuïta, prèvia inscripció a www.fundaciongasnatural.org