El proper 9 de gener es reuneix el Jurat dels Premis Ciutat de Barcelona 2012 en els que participarà la Fundació en el vessant d’Educació d’aquests premis. Els Premis Ciutat de Barcelona tenen per objectiu guardonar la creació, la investigació i la producció de qualitat realitzada a Barcelona per creadors o col•lectius que hi treballen o per institucions i organitzacions barcelonines que les promouen o les produeixen. Les obres guardonades han de contribuir al desenvolupament del fet cultural i han d’estar integrades en el teixit ciutadà en el qual participen els creadors, les associacions, les institucions públiques i les indústries culturals. Si esteu interessants o voleu més informació consulteu el següent enllaç: http://www.bcn.cat/cultura/premisciutatbcn/2012/index.shtml