La Fundació BCN Formació Professional, com a socis del Projecte Vida Professional (ProVP) hem col·laborat en la segona edició de l’Escola d’Estiu, adreçada a professionals de l’orientació (FOL, batx i orientadors/es d’ESO), amb l’objectiu d’actualitzar coneixements i adquirir nous recursos per a l’orientació a l’aula.

Els tècnics de la Fundació varem impartir una sessió on line sobre: Què necessitens els i les professionals de l’orientació d’FP, el 12 de juliol de 2023 de 11.30 a 12.45h.

Activitats com aquestes permeten compartir coneixements, experiències i recursos entre professionals. L’orientació professional és cabdal per poder prendre decisions encertades, alhora facilita la connexió entre les necessitats del mercat laboral i les aspiracions de l’alumnat.