Xarxa FP va ser seleccionada com exemple de bona pràctica en la mobilitat europea en el marc de les Jornades organitzades per l’Agència nacional espanyola (OAPEE) a Madrid. Xarxa FP va presentar, davant altres institucions amb projecció europea, la seva trajectòria històrica i els beneficis resultants dels projectes de mobilitat que ha dut a terme en els darrers anys. A més a més, es van presentar els instruments i procediments utilitzats per garantir la qualitat de les estàncies a l’estranger, el procés de selecció i preparació dels participants, el contingut de la formació dels participants amb els socis d’acollida, la comunicació i el seguiment durant l’estància, així como els resultats i impacte de la mobilitat, els èxits i reptes de futur de l’entitat.